امام جمعه خوشاب:

هدف از برگزاری جشنواره ها هویت بخشی به ساکنان منطقه است

خوشاب- امام جمعه خوشاب با اشاره به برگزاری جشنواره خربزه در مشکان و پسته طی روزهای آینده در خوشاب گفت: هدف اصلی این برنامه ها هویت بخشی به ساکنان منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه های نماز جمعه سلطان آباد مرکز خوشاب با اظهار اینکه روزهای سختی در منطقه خاورمیانه در حال طی کردن است، اظهار کرد: سرنوشت پیروان خمینی چیزی جز شهادت نیست.

امام جمعه خوشاب با تقدیر از نیروهای نظامی و مسؤولان هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سیلی که صهیونیست ها از ایرانی اسلامی و جبهه مقاومت خوردند قدری از آلام ما را کم کرد ولی نگران رهبر عزیز انقلابمان هستیم که داغ بزرگی از شهادت سید حسن نصرالله بر سینه دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره های مختلف باعث دیده شدن شهرستان می شود، گفت: به دلیل اینکه مردم به شهرهای بزرگی نظیر سبزوار و نیشابور می روند احساس می کنند هویت مستقلی ندارند لذا سرمایه گذاری در شهرستان خوشاب کمتر انجام می شود.

تیجانی با اشاره به تکمیل نشدن جاده دو بانده سبزوار-خوشاب در مدت 15 سال گذشته و ساخته نشدن بیمارستان سلطان آباد، افزود: راه رفع موانع و مشکلات شهرستان خوشاب هویت بخشی به ساکنان آنهاست.

امام جمعه خوشاب اضافه کرد: وقتی در خبرها مردم می شنوند برگزاری جشنواره خربزه مشکان، هدف اصلی خربزه نیست. هدف نمایش هویت مردم مشکان و شهرستان خوشاب است.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از فواید برگزاری جشنواره ها حضور مسؤولان مختلف و دیدن شدن مشکلات شهرستان از نزدیک است که امیدواریم برای رفع آنها اقدام کنند.

نظرات

captcha